TMI-tag

TMI-Tag-2

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! Er zijn tegenwoordig veel tags die ik leuk vind, dus hou je maar klaar want er komen er binnenkort nog andere aan. Deze tag is de too much information tag en bevat 50 vragen over dingen die je eigenlijk niet moet weten van iemand. Ben je benieuwd? klik verder! :)

Wat draag je?
Ik draag een simpele jeans met een shirt van de Lola&Liza met daarop een groene trui van de C&A.

Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!

Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee, en dat wil ik ook zo houden :)

Hoe lang ben je?
1 m 59

Hoeveel weeg je?
Deze vraag ga ik niet beantwoorden. Niet omdat ik onzeker ben over mijn gewicht of er mij voor schaam, maar ik wil niet dat mensen zich met mij gaan vergelijken.

Heb je tattoo’s?
Nee.

Heb je piercings?
Nee.

OTP?
Wat betekent dit?

Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik kijk niet zo heel erg veel tv en ken dus ook niet zo veel koppels, ik heb dus ook niet echt een favoriet.

Wat is je favoriete serie?
Ik kijk dagelijks naar thuis en anders neem ik het op.

Wat is je favoriete band?
Casting crowns

Wat mis je?
Lange zomerdagen, zomervakantie, op kamp gaan, vrienden die ik niet veel zie, …

Wat is je favoriete liedje?

Vraag me niet waarom ik dit leuk vind, maar dit is echt een liedje dat ik kan blijven zingen. Ook een aanrader wanneer je sit-ups wil doen. :)

Hoe oud ben je?
Ik ben 16 jaar oud en over 134 dagen ben ik 17.

Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw, maar ik ben hier totaal niet mee bezig.

Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Ik zou het wel leuk vinden moest mijn partner later een beetje sportief zijn en hij moet gewoon heel lief zijn.

Wat is je favoriete quote?
De quote die op de voorpagina van mijn blog staat vind ik natuurlijk heel erg mooi, maar ik heb ook nog wel een andere: Do more things of what makes you happy” Ik ben iemand die veel te veel bezig is met de dingen die moeten gebeuren en niet met de dingen die mij blij en gelukkig maken. Trouwens: alle quotes van winnie the pooh vind ik ontzettend mooi!

Wat is je favoriete acteur?
Zoals ik al zei kijk ik niet veel naar tv en dus ook niet veel naar films. Als ik dan toch een acteur moet kiezen zeg ik Ben Stiller. Hij is een acteur met goede humor en ik vind dat hij zijn rollen altijd heel goed speelt.

Wat is je favoriete kleur?
Turquoise :)

Harde muziek of zachte muziek?
Ik kan allebei wel hebben, maar harde muziek is voor mij dansmuziek en bijvoorbeeld geen hardcore.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer of ergens anders waar ik alleen kan zijn.

Hoe lang douche je?
Als ik tijd heb doe ik erg gemakkelijk een half uur over, maar ik kan het ook op 10 minuten.

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik denk dat ik wel vrij snel ben, 20 minuten ???

Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, tenzij dat je fikfakken met een vriend ziet als vechten :)

Wat is een turn-on?
Een spontane lach

Wat vind je een afknapper?
Onsportieve mensen en dan heb ik het over verliezen met spelletjes. Ik ken best wel wat mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Sommige daarvan proberen dat niet te hard te laten merken, maar anderen overdrijven wat en daar kan ik echt niet tegen.

Heb je angsten?
Ja, ik ben bijvoorbeeld bang in het donker.

Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Iemand die boos was op me…

Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Ik zeg nooit letterlijk dat ik van iemand hou, ik heb ook nog geen vriendje, maar de laatste keer dat ik zei dat ik iemand graag heb was gisteren in een sms’je naar mijn beste vriend.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik lees geen boeken of toch weinig. Het laatste boek dat ik las was het eerste deel van the hunger games en ik zou dringend aan het tweede deel moeten beginnen.

Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Thuis

Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn beste vriend via de telefoon.

Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Hij is mijn beste vriend :)

Wat is je favoriete eten?
Pasta met tomatensaus! Njam!

Waar wil je nog graag naar toe?
Naar een warme plek met blauwe zee en witte stranden.

De laatste plaats waar je was?
Ik zit al de hele dag thuis dus ja…

Heb je een crush?
Laten we deze vraag anders subtiel even overslagen :)

Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Euhm… lang geleden :)

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat kan ik me gelukkig niet meer herinneren.

Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Een zuur snoepje dat vanbinnen zoet is

Welke instrumenten speel je?
Ik speel dwarslfuit (8 jaar) en piano (3 jaar).

Wat is je favoriete sieraad?
Mijn uiltjesketting.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Dansen.

Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Timber!

Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet.

Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
:)

Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisterenmiddag

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden leuk vonden. Heb je zelf een blog, neem de tag dan gerust over! Fijne week! 

Geef een reactie

