Korte update

large

Hallo! Hier ben ik nog eens met een blogpost en ik ga gewoon heel erg eerlijk zijn. De laatste tijd had ik er gewoon allemaal even geen zin meer in omdat mijn hoofd gewoon te vol zat en eigenlijk nog steeds zit. Er zijn een aantal dingen in mijn leven die ik nu gewoon eerst voor mijzelf moet duidelijk maken en moet oplossen vooraleer ik terug lekker kan doen wat ik leuk vind. Ik wil hier geen dramatisch artikel van maken of medelijden vragen of zo, ik wil gewoon even eerlijk zijn. 

De laatste maanden gaat het niet zo goed op school en ook mijn muziek lukte niet meer. Het leek wel of het gewoon niet meer wilde lukken. De concentratie en de zin om ook maar iets te doen was er gewoon niet meer. Eerlijk gezegd dacht ik nog amper aan mijn blog en als ik er dan aan dacht was al snel mijn idee; ik zal morgen wel iets posten, maar vandaag heb ik er geen zin in. Zoals je al kan raden, kwam van uitstel, afstel.

Wat ik in dit artikel eigenlijk wil zeggen is dat het de laatste tijd rustig is geweest op mijn blog, maar ik wil jullie ook zeggen dat dit de komende tijd zo gaat blijven. De enige artikelreeks die ik ga posten is de updates van mijn examens die er nu stilaan beginnen aan te komen. Ik gewoon even zeggen dat het momenteel allemaal een beetje hectisch is en dat niet alles loopt zoals ik het zou willen of zoals ik er ’s nachts van droom.

Ik hoop dat ik snel terug volle moed kan posten

Knuffel!

Lore

ps: als ik dit artikel na lees, merk ik dat het artikel zelf eigenlijk al helemaal hectisch geschreven is, maar zo gaat het er momenteel even aan toe in mijn hoofd.

Geef een reactie

