Persoonlijke update – juni

Het is weer een tijdje geleden dat ik nog eens een persoonlijke update schreef en vandaag had ik er zin in, dus dan doe ik dat toch gewoon? :)

Ik zit momenteel midden in mijn examens. Ik heb er al vier gedaan en moet er nu nog zes doen. Ik heb mijn examens verspreid over (met weekends meegeteld) 16 dagen. Ja, inderdaad ik heb dus zes dagen geen examen, vier dagen weekend, Pinkstermaandag en nog een extra ‘vrije’ dag. Chill… nee, niet echt! Ok√©, ik heb misschien meer tijd om leerstof te verwerken, maar vorig weekend had ik drie dagen en een half om sociale wetenschappen te studeren en ik kan je zeggen: dat is echt veel te veel. Natuurlijk kwam het er nog bij dat ik de eerste twee dagen veel last had van hoofdpijn, maar toch, het is en blijft te lang.

Met mijn blog gaat het momenteel echt goed. Huh, Lore, wat zeg jij nu? Er komen amper artikelen online. Ja, dat weet ik, maar ik ben tussen de examens door aan het vooruit schrijven voor in de grote vakantie. Ik ga drie keer op kamp, net zoals vorig jaar, en dit jaar wil ik het gewoon wat beter doen. Mijn blog bestaat op 18 juni 1 jaar en ik vind dat het nu wel tijd wordt om eens wat beter te leren plannen. Als ik nu al wat vooruit schrijf dan is de kans kleiner dat ik in de vakantie achterstand op loop, maar ja, eerst zien en dan geloven eh! ;)

Jammer genoeg is het weer tijd geworden om te gaan studeren. Morgen heb ik geschiedenis en ook al valt de hoeveelheid leerstof mee. Het verband zien tussen alle verschillende begrippen blijf ik moeilijk vinden.

x

Lore

Geef een reactie

