Duckshug bestaat 1 jaar!

1 jaar

Ja! Je leest het goed! Vandaag bestaat mijn blog exact 1 jaar! Dit jaar heb ik met dit erbij exact 100 artikels gepubliceerd. Dat vind ik toch al een goede start! Ik ben dan ook heel erg blij dat ik de stap gezet heb om met een blog te beginnen. Ik heb heel even een periode gehad waarbij ik dacht: ‘Nee, ik heb er geen zin meer in!’. Maar de wil is daarna snel weer terug gekomen en ik ben dus echt heel blij dat ik nu al zo ver sta.

Ik hoop gewoon dat ik in dit nieuwe jaar de kans krijg om nog meer uit te breiden en gewoon nog meer te kunnen genieten van wat ik echt graag doe: schrijven.

Ik ga dan ook proberen dit nieuwe jaar mij aan een strak schema te houden waarbij er per week drie artikels verschijnen. Alleen weet ik nog niet dat dit haalbaar is dus ik ga het proberen. Dit schema gaat wel pas in vanaf dat de vakantie begint en dus vanaf 30 juni. Ik ben momenteel ook al bezig met voor schrijven want ik ben deze vakantie weer 3 keer op kamp en ik wil jullie tijdens deze kampen gewoon blijven verrassen met artikelen.

Lot’s of love!

Lore

Geef een reactie

