Ik ben geslaagd!

Jeej! Ik ben geslaagd! Oké, ik had het eerlijk gezegd niet anders verwacht, maar toch ben ik wel heel erg blij. Er was namelijk één examen dat helemaal niet zo ging als ik had gehoopt en ik was dus best bang dat ik daarvoor zou buizen. Gelukkig heb ik het gehaald!

Ik wil iedereen die dit leest en geslaagd is heel erg feliciteren en succes wensen met volgend jaar en voor al diegene die er niet door zijn… Ja, ik weet nooit zo goed wat ik daarop moet zeggen omdat ik dat gewoon altijd ontzettend erg vind om te horen en ik hoop dan gewoon dat het jaar daarop alles goed mag gaan zodat ze dan op het einde van het jaar wel door mogen.

Om nog even mee te delen. Zoals ik al zei komen er vanaf nu elke week drie artikels online op maandag, donderdag en zaterdag. Wanneer jullie dit lezen ben ik op kamp, maar de artikels blijven dus gewoon doorlopen.

x

Geef een reactie

