Les cakes de Bertrand Paris – Charlotte

DSC_0308 - kopie

Zoals je wel kan merken aan mijn blog, ben ik iemand die heel erg veel van schrijven houdt. Elke dag schrijf ik wel iets, ook al is het maar iets heel kleins. Soms is dat een gedicht, soms gewoon over mijn dag. Natuurlijk is het schrijven veel leuker als je ook leuke boekjes hebt om in te schrijven. Als ik een leuk boekje zie, kan ik het nooit laten en neem ik het gelijk mee naar huis. Een paar dagen geleden was het weer zover en nam ik dit leuke boekje mee naar huis. 

DSC_0299

Toen ik het boekje voor de eerste keer zag was ik niet helemaal verkocht. Ik vond het bloemenprintje leuk, maar het katje vond ik er niet echt bij passen. Ik liep dus verder door de winkel. Toch bleef ik er aan denken en ging ik er elke keer terug naar toe. Iets in mij vond dat het boekje wel bij me paste, dus ik besloot om het te kopen.

DSC_0317

Naast het leuke bloemenpatroontje vond ik dat het boekje ook gewoon van een heel erg leuk merk kwam. Misschien was dat wel de doorslaggevende factor waarom ik het kocht.

DSC_0305

In het boekje schrijf ik verschillende dingen, maar vooral mooie quotes vanop het internet Ze kunnen heel bemoedigend werken voor mij, maar soms ook voor anderen als ik ze doorstuur. Andere quotes schrijf ik er dan weer in omdat ik ze ten eerste heel erg mooi vind, maar ook omdat ik mijzelf dan wil laten nadenken over die quote. Het is voor mij een uitlaatklep. Ik kan erin kwijt wat ik wil en ik het boekje is mijn kleine geheim.

DSC_0308

Ik kan jullie niet exact zeggen waar het boekje te koop is want ik heb het in een winkeltje gekocht waarvan er maar één bestaat. Dit boekje is wel te vinden op de site van Les cakes de Bertrand Paris. Op deze site staat trouwens ook dat elk boekje een aparte naam heeft en mijn boekje zou dan Charlotte heten. Dit vind ik nog een leuk detail dat toegevoegd is.

Ik heb dit boekje gekocht voor €5,20.

Geef een reactie

