Terug thuis!

Wenduine_beach_R02

Zoals ik had laten weten was ik van 28 juni tot en met 5 juli op kamp. Het was een zeer vermoeiend kamp, maar ik heb er wel van kunnen genieten. Ik wist eigenlijk niet goed wat ik in deze blogpost wilde vertellen omdat het niet echt boeiend is om te vertellen wat ik allemaal gedaan heb. Gelukkig heb ik de laatste avond toch iets meegemaakt dat ik even met jullie wil delen. 

thunderstorm-clouds-sea-storm-free-hd-309044

Ik ben op een kinderkamp geweest en ging dus mee als leiding. De leiding bleef een dag langer en die avond besloten we naar de zee te gaan met zijn allen. Toen we vertrokken begon het al wat donkerder te worden en de wolken werden duidelijk grijzer. We hadden geen zin om terug te keren dus gingen verder. Zoals verwacht begon het te regenen. Het plan was om een snelle duik te nemen en dan terug te keren. We zijn dus met zijn allen de zee in gelopen en het was echt geweldig! De sfeer die er was! Een paar minuten later begon het wel te onweren dus we besloten er terug uit te gaan omdat het anders te gevaarlijk zou worden. Toen we terug bij de startplek waren ,begon de zon te schijnen en kwam er een regenboog tevoorschijn! Oké, nu dat jullie dit lezen lijkt het misschien niet zo fascinerend, maar voor mij was het echt een geweldige ervaring. Vooral omdat ik heel erg bang ben van onweer en eigenlijk nog nooit zo diep in zee geweest ben.

Het was geweldig!

x

Geef een reactie

