Tussenloortje #1

Hallo allemaal! Vandaag komt mijn eerste artikel online van een kleine serie die ik wil beginnen op mijn blog, namelijk ‘Tussenloortje’. Soms heb ik gewoon niet zoveel inspiratie voor bepaalde artikelen of heb ik weer eens slecht gepland en krijg ik geen groot artikel volledig geschreven voor het online moet en daarom leek het mij dus leuk om af en toe gewoon een artikeltje te schrijven over… Ik weet niet waarover. Gewoon over wat me bezig houdt of waaraan ik denk. Are you ready? 

Nu ik dit schrijf is het al donker buiten en lig ik lekker knus in mijn bedje met op mijn nachtkastje een warme kop thee. Zoals jullie hebben kunnen lezen was ik vorige week op kamp tot en met zaterdag. Ik ben ondertussen al een beetje uitgerust, maar veel tijd heb ik daar nog niet voor gekregen. Op dinsdag moest ik vroeg op en moest ik als eerst naar de orthodontist. Het was voor een gewone controle dus ik moest er niet lang zijn.

DSC_0413[1]

Nadien ben ik onmiddellijk doorgereden. Ik ging helpen bij het maken van buttons. Op kamp willen we aan alle kinderen als afscheidscadeau een button geven en die moesten nog allemaal gemaakt worden. Geloof het of niet, maar ik heb er spierpijn van gekregen. ’s Avonds ben ik ook nog gaan babysitten op mijn metekindje. Ze is nu ongeveer 1 jaar 4 maanden. Het was nog niet zo lang geleden dat ze mij gezien had dus ze herkende me nog. Super leuk!

DSC_0414[1]

Op woensdag moest ik niet zo vroeg mijn bed uit gelukkig, maar heb ik wel iets heel leuks gedaan: shoppen! :) Ik had niet echt iets nodig, maar ik wilde nog graag een leuk kleedje hebben. De laatste tijd kon ik er geen leuke vinden en dat was vandaag weer het geval. Geen enkel kleedje was mijn smaak. Gelukkig kon ik mijzelf nog troosten met drie andere items die ik wel heb kunnen scoren. Ik heb ze er even bijgezet zodat jullie kunnen zien wat ik precies gekocht heb.

DSC_0437

DSC_0438

DSC_0435

DSC_0442

De T-shirt komt van de New Look en kocht ik voor €11,99. Het bloesje komt ook van de New Look en kostte €17,99.

DSC_0444

De skaterskirt komt van de H&M en kostte €9,99.

Zo, dit was mijn eerste tussenloortje! Het artikel is later online gekomen dan ik dacht omdat ik graag foto’s wilde toevoegen, maar het was daar veel te donker voor. Ik heb dus even gewacht tot vandaag (donderdag) om de foto’s te maken. Volgende keer komt het artikel op tijd online :)

x

Geef een reactie

