Pops servies

DSC_0449

Wanneer jullie dit lezen ben ik weeral op kamp vertrokken. Vorig kamp at ik gewoon in een gebouw en kregen we stenen borden en bestek, … Eigenlijk zoals je thuis gewend bent om te eten. Op dit kamp is het een beetje anders. Ik moet voor mijn eigen eetgerij zorgen en ook zelf mijn eigen bestek meebrengen. Het is al ongeveer 8 jaar geleden dat ik mijn eigen eetgerij nodig had op een kamp dus ik had eigenlijk niets meer liggen dat ik kon gebruiken. Omdat ik eten toch wel belangrijk vind besloot ik om even wat winkels door te zoeken en ja hoor: ik vond een leuk setje van pops. 

Het setje dat ik gekocht heb bestaat uit een bord, een kommetje en een beker. In totaal kon ik kiezen uit vier kleuren: oranje, groen, roos en blauw. Omdat het slechts driedelig was besloot ik om de blauwe kleur achterwege te laten en me te focussen op de andere drie. Ja, het was een hele opgave om een leuke combinatie te vinden. Uiteindelijk is het me toch gelukt!

DSC_0436

Mijn bord is groen geworden. Ja… ik kan er eigenlijk niet zoveel over vertellen. Het is gewoon heel simpel groen en het is gemaakt van plastiek. :)

DSC_0442

De beker is mooi fel roos en heeft ribbeltjes. Dat vind ik persoonlijk wel handig want anders zou hij best snel uit mijn handen kunnen glijden.

DSC_0443

Tot slot heb ik nog mijn oranje kommetje. Op kamp eten we regelmatig cornflakes ’s morgens dus dit item kon zeker niet ontbreken.

De prijzen zijn natuurlijk ook even leuk om te weten omdat het helemaal niet duur was. Ik heb dit setje trouwens gekocht bij blokker!

DSC_0452

Het bord kostte €1,79.

DSC_0457

De beker had €1,29 als prijs.

DSC_0454

En voor het kommetje was ik €1,49 kwijt.

In totaal was ik dus slechts €4,57 kwijt. Het ziet er ook best goede kwaliteit uit (voor de prijs die ik betaald heb) dus ik denk dat ik dit setje nog wel een paar jaar opnieuw kan gebruiken.

Geef een reactie

