My birthdaypresents

birthday

Hallo allemaal! Maandag 4 augustus ben ik 17 geworden, maar eigenlijk was ik mijn verjaardag al aan het vieren vanaf 1 augustus. Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb gekregen. 

Allereerst begin ik met de cadeautjes die ik gekregen heb van mijn beste vriend.

wasknijper

Allereerst kreeg ik deze super grote wasknijper en daar schreef hij nog een mooi tekstje op. Nu heb ik er ook foto’s tussen gestoken van verschillende mensen om wie ik geef.

DSC_0554

Het tweede cadeautje dat ik kreeg van hem, zijn deze drie schattige kaarsjes. Ze passen ook mooi bij mijn pas geschilderde kamer.

hartjes

Deze bordjes vind ik echt super leuk. Hij gaf me de tip om ze aan mijn raam te hangen, dus dat heb ik dan ook maar gedaan en het staat echt super leuk!

DSC_0557

Toen was het dus nog niet gedaan met de cadeautjes want ik kreeg ook nog dit leuke muziekdoosje en een leuk potje met allemaal tekstjes in.

Ik ben echt heek erg blij met deze cadeautjes en omdat ik weet dat hij dit leest: dankjewel! :)

Naast dat ik cadeautjes kreeg van mijn beste vriend, kreeg ik ook nog enkele cadeautjes van familieleden en vrienden.

DSC_0540

Dit schattige theepotje kreeg ik van mijn meter. Het theepotje past ook in de tas waardoor het dus super handig is om op te bergen.

kast

Van mijn ouders kreeg ik deze mooie ladekast en natuurlijk ook de verf voor mijn kamer die geschilderd is.

DSC_0561

Deze tas heb ik niet echt gekregen van iemand, maar deze heb ik wel gekocht met het geld dat ik gekregen heb. (Hij komt van de H&M en kostte €39,99.)

DSC_0563

Tot slot kreeg ik nog deze leuke pocket versie van ‘Wreck this journal’ en zoals je misschien wel kan zien, heeft hij al wat meegemaakt.

Dit waren alle cadeautjes die ik gekregen heb. Daarnaast heb ik ook nog geld gekregen en allemaal leuke en lieve kaartjes. Ik ben heel blij met alles wat ik gekregen heb en alles heeft ook een plekje gekregen op mijn kamer.

Geef een reactie

