Mijn nieuwe computer

Hallo allemaal! Vandaag wil ik jullie wat meer vertellen over mijn nieuwe laptop. Mijn vorige laptop was ongeveer 6 jaar oud en het werd echt tijd voor een nieuwe. Aangezien ik zelf niet veel van computers af weet besloot ik om mijn papa en broer om hulp te vragen. Uiteindelijk kon ik kiezen uit drie verschillende laptops. Ze leken allemaal heel hard op elkaar dus zoveel maakte het niet uit. Uiteindelijk koos ik voor de witte laptop. Hij is van Sony en zijn volledige naam is sony vaio fit 15e. Hieronder laat ik nog even enkele foto’s zien.  Sony_Fit_14_Silver_Touch_02_with-hand01_02B31608

De laptop heeft ook een scherm met touchscreen, maar dat gebruik ik zelf niet omdat het mijn scherm dan alleen maar vuiler maakt. Het heeft windows 8.1 en als je hier niet mee bekend bent, kan ik je zeggen dat het hard aanpassen is, maar persoonlijk vind ik het er wel mooier uitzien. csm_VAIO_Fit_15E_von_Sony_weiss_08_e619be9eb1

De laptop heeft me ergens ook terug de motivatie gegeven om meer met mijn blog bezig te zijn. Ik hoop dus dat die motivatie lang mag blijven duren. Ik heb een paar dagen geleden al enkele nieuwe ideeën opgeschreven en ik ben nu druk bezig met deze uitwerken. Vanaf september wil ik me terug proberen te houden aan mijn schema.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe computer?

Geef een reactie

