Create it your way tag

IMG_7118

Ik ben dol op tags, ik vind ze leuk om te lezen bij andere mensen, maar ik vind het nog leuker om ze zelf in te vullen. Het is een manier om de andere beter te leren kennen. Deze tag sprak mij onmiddellijk aan toen ik hem las omdat ik zelf iemand ben die best wel wat fantasie heeft. Ben je benieuwd naar de vragen en antwoorden?

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Ik denk dat mijn geurkaars heel fruitige geuren zou hebben omdat ik daar zelf heel erge fan van ben. Ik denk ook dat ik er dan voor zou zorgen dat hij om het uur van geur veranderd. De geuren zouden variëren tussen sinaasappel, citroen/meloen en granaatappel. Dit zijn geuren die ik zelf heel erg lekker vind.

large

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Ik draag niet zo heel vaak nagellak omdat ik het veel te leuk vind om deze eraf te prutsen. Als ik ooit een reeks nagellak zou produceren dan zou deze bestaan uit verschillende effen kleuren zoals rood, paars en oranje en dan zou ik er een handig productje bij doen dat vanzelf kleine witte bolletjes plaatst op de nagels. Ik ben namelijk verzot op alles wat witte bolletjes heeft.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Aangezien ik niet iemand ben die heel erg veel met beauty bezig is, kon ik niet onmiddellijk iets bedenken. Na toch er even mee bezig te zijn geweest kwam ik op het idee dat ik een lipstick zou bedenken die wanneer je hem op je lippen aanbrengt, verandert in de kleur die perfect bij jou past. Het is dan misschien wel heel onrealistisch, maar ik denk dat het wel handig zou zijn wanneer je lipstick wel dragen, maar niet goed weet welke kleur nu echt geschikt is voor jou.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Ik ben iemand die helemaal niet zo graag leest, maar wel heel erg graag schrijft. Daarom  verzin ik wel regelmatig kleine, korte verhaaltjes in mijn hoofd en soms schrijf ik die zelfs uit. Ik hou enorm veel van de typische, voorspelbare verhaaltjes waarbij een meisje verliefd wordt op haar droomprins, ze samen trouwen en gelukkig worden. Ik vind het dan leuk om te verzinnen hoe ze elkaar juist leren kennen en hoe ze verliefd worden op elkaar. Op het eerste zicht of heel erg langzaam, … Ik denk dat ik dus hier een boek over zou schrijven moest dat kunnen.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Ik denk dat ik vrienden en familie zou vragen om hierin mee te spelen. Mensen waarvan ik weet dat ze goed kunnen acteren zou ik vragen. Waarover de film zou gaan weet ik niet precies, maar een verfilming van ‘mijn boek’ is natuurlijk altijd leuk.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Als ik eerlijk moet zijn wist ik hier onmiddellijk een antwoord op. Ik zou een winkel hebben waarin ik alles verkoop met bolletjes. Van servies tot bloempotjes tot balpennen en notitieboekjes. Alles wat ik me kan bedenken met bolletjes zou ik willen verkopen. Ik denk alleen dat ik dan vooral zelf de hele winkel zou leeg kopen. Oeps!

robot

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Ik zou het liefst een robot hebben die ik als vriend kan hebben. Een robot waar ik alles tegen kan vertellen en waarvan ik 100% zeker weet dat hij het voor zich houdt. Er zijn soms wel momenten waarop je met iemand wil praten, maar dat er niemand tijd heeft of iedereen weg is en je echt niemand meer weet aan wie je het zou kunnen vertellen. Dan zou je met je eigen robot kunnen praten. Het zou ook leuk zijn dat hij activiteiten met je wil doen, die je vrienden bijvoorbeeld niet zo leuk vinden om te doen of wederom als niemand tijd heeft. Zo heb je altijd een vriend die kan inspringen, maar het helemaal niet erg vind als je met je mensenvrienden iets gaat doen.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Een app die alles automatisch onthoudt wat ik moet doen. Vaak zeggen mensen vaak dat je nog van alles moet doen, maar als je het niet onmiddellijk opschrijft weet je op het einde van de dag nog maar de helft. Het zou dan handig zijn als die app het doorheen de dag allemaal opgeslagen heeft zodat je ’s avonds niets vergeet te doen.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc?

Ik zou een knuffeldier fokken. Ik weet niet welke mengeling van bestaande dieren ik zou gebruiken, maar de eigenschappen zouden zijn dat hij dol is op knuffelen en echt een knuffel terug kan geven. Het zou dus iets weg moeten hebben van een aapje want die heeft armen om mee te kunnen knuffelen. Zo’n knuffeldier zou ik wel als huisdier willen.

Als je een schoolvak toe zou mogen toevoegen, wat zou je daar dan leren?

Ik denk dat communicatie een goed vak zou zijn om op school te geven. Mensen weten naar mijn mening niet meer wat het is om echt met elkaar te praten. Er gaan verschillende koppels uit elkaar gewoon omdat ze tijdens de relatie nooit op een duidelijke manier gecommuniceerd hebben. Mensen praten niet meer echt met elkaar. Dat vind ik gewoon erg jammer en als er op school één uur per week aandacht aan zou gegeven worden, dan zou de communicatie misschien wel terug stijgen tussen mensen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Ik zou willen zeggen nutella-ijs, maar dat bestaat al. Ik heb het zelf nog nooit gegeten omdat het op niet zoveel plekken te koop is dus ik denk dat ik dan mijn eigen versie zou maken, zodat ik het dan wel kan proeven.

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Ik zou de Eskimo creëren. Ja, ik weet het, die bestaat al, maar voor zover ik weet niet in één flesje. Als je het besteld betaal je voor twee drankjes en dat vind ik gewoon stom. Ik zou het gewoon in mijn fabriekje bij elkaar kappen en in flesjes verkopen zodat je evenveel betaald voor een Eskimo als voor een cola.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Voor zover ik weet bestaat er geen emoji met pupieoogjes. Ik zou er een maken die de ‘alsjebliiiiieeeeft???’ blik uitbeeld. Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Mijn huis mag niet te groot zijn en niet te klein. Het zou terwijl er heel modern uitzien of anders juist heel erg veel dingen in hout. Een verwarmd zwembad is natuurlijk ook steeds welkom. Een openhaard moet zeker aanwezig zijn en zolang mijn piano mee mag ben ik vrij snel tevreden. Tenzij het binnen regent natuurlijk.

 

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en voel je vrij om hem over te nemen.

Geef een reactie

