Tussenloortje #2

Tussenloortje#2

Hallo allemaal! Hier ben ik met een tweede tussenloortje! Vandaag wil ik het hebben over de voorbije schoolweek en het weekend dat nu bezig is. Ik heb ondertussen mijn eerste schoolweek achter de rug en dit weekend heb ik ontzettend leuke plannen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Sleeping-cuties-babies-pets-and-animals-18832477-1280-800

Zoals ik dus net al schreef zit mijn eerste schoolweek er weeral op. De week is vrij snel vooruit gegaan en stilaan begint het te wennen. Wat ik wel merk is dat mijn vakantieritme verstoord wordt en dat mijn lichaam het daar net iets moeilijker mee heeft dan ik verwacht had. Het is momenteel vrijdagavond 22:17 en ik zit echt doodop achter mijn computerscherm. Ik ben het niet meer gewend om op tijd in mijn bed te kruipen en om zeven uur opstaan is al helemaal uit den boze. Volgende week ga ik dit terug een beetje in orde brengen. Naast dat mijn ritme verstoord is, zijn ook mijn vrije, luie dagen weg. Op maandag en donderdag zit ik van half negen tot twintig voor vijf op de schoolbanken. Op dinsdag en vrijdag is dit tot tien voor vier en op woensdag tot kwart na twaalf. Het is dus niet dat ik echt rust kan nemen. Na de tweede schooldag had ik al een groepswerk en twee taken aan mijn been. Leerkrachten zijn er duidelijk al vroeger ingevlogen dan mij.

Entertainment News - Sept. 29, 2013

Oké, genoeg over de schoolweek. Het is tijd voor weekend! Morgen is niet zo zeer een speciale dag. Ik slaap lekker uit en om 11 uur ga ik naar de pianoles. In de namiddag wordt het voor school werken en hopelijk ook nog enkele artikelen schrijven voor mijn blog. Het is vooral zondag waar ik naar uit kijk. Zoals ik op 1 september in mijn blogpost vertelde doe ik zondag mee aan de color run Brussels Belgium. Ik heb nog verschillende keren zitten twijfelen of ik dit echt wel wilde doen, maar naar dit soort afbeeldingen kan ik echt blijven kijken en dan krijg ik er alleen maar meer zin in. In de eerste plaats doe ik mee voor de sfeer, de gezelligheid en de sportieve inspanning, maar daarnaast doe ik het ook om het goede doel think pink te steunen. In mijn familie heb ik zelf al ervaring gehad met borstkanker en daarom sta ik er voor honderd procent achter dat men hiervoor onderzoeken moet uitvoeren.

IMG_8531

Nu ik mijn agenda er even bij neem zie ik dat september een leuke maand gaat worden. Naast dat ik naar school moet (het minder leuke deel) ga ik nog elke week mensen zien met wie ik in de vakantie toffe dingen heb gedaan. De herinneringen zullen me deze maand dus nog veel te boven komen. Ik hoop ook dat jullie kunnen genieten van jullie eerste maand school. School is niet iedereen zijn favoriete bezigheid, maar bekijk het van de positieve kant. Je ziet vrienden terug die je misschien twee maanden niet gezien hebt. Je komt weer een jaartje dichter bij het afstuderen en verder studeren. Voor sommige is dit misschien hun eerste keer in het middelbaar en dat is natuurlijk ook super fijn om mee te maken. Ik hoop gewoon dat jullie het beste uit dit jaar halen, want dat ga ik ook proberen te doen!

Geniet van jullie weekend!

x

2 gedachtes over “Tussenloortje #2

Geef een reactie

