My October goals

polka-dot-wallpaper-9896-10394-hd-wallpapers

Vandaag weer een nieuw artikel! De laatste tijd zie ik verschillende bloggers hun maanddoelen delen en dat vond ik eigenlijk wel een heel leuk idee. Het is iets wat je motiveert bepaalde dingen te bereiken en je hebt ineens mensen waaraan je jezelf kan bewijzen, zonder al te grote verplichtingen natuurlijk. Vandaag deel ik dus mijn goals voor oktober.

1. 3 keer per week oefenen voor muziek

Ik denk dat dit een zeer goed doel is om mij op te focussen. Zoals ik al wel meermaals verteld heb speel ik piano en dwarsfluit. Ik doe dit in een muziekacademie en er wordt dus van mij verwacht dat ik hier elke dag voor oefen. Omdat ik weet dat elke dag niet haalbaar is voor mij, vind ik het al goed om met drie keer per week te beginnen.

2. Een herfstwandeling maken

Het is zo lang geleden dat ik nog eens ben gaan wandelen! De laatste maand werd mijn leven weer een stuk drukker door school en ik mis het buiten komen. Als ik ergens naar toe ga kom ik wel buiten, maar niet meer zonder een doel. Gewoon gaan wandelen en genieten van de natuur!

3. Een planning maken voor school en mijn eindwerk

Euhm… nee, dat heb ik nog niet gedaan en dat moet ik dus echt dringend gaan doen. Ik heb al wel de lay-out gemaakt voor mijn planning, maar als ik ze niet invul, heb ik er natuurlijk niets aan. Daar ga ik deze maand verandering in brengen!

4. Een dagstructuur creëren

Het is oktober en ik kan nog steeds niet gewoon worden aan mijn schoolstructuur. In slaap geraken om 10 uur is onmogelijk en opstaan om 7 uur is te pijnlijk. Hier wil ik echt verandering in brengen.

5. Iets creatiefs maken

Oké, ik weet het, dit klinkt best vaag, maar ik weet ook helemaal nog niet wat ik precies wil maken. Het is gewoon lang geleden dat ik nog eens iets in elkaar geflanst heb en dat wil ik graag nog een keer doen. In november zien jullie hopelijk het resultaat!

Zo, dit zijn mijn doelen voor de maand oktober! Ik denk dat ik er direct ga invliegen en maar eens zal beginnen met die planning in te vullen!

Geef een reactie

