Mijn meest gedragen sieraden

DSC_0635

Een beautyguru zal ik nooit worden, maar mij een beetje mooi maken vind ik af en toe toch wel eens leuk om te doen. Dit vind ik vooral leuk met oorbellen wat accessoires betreft. Daarom wil ik jullie graag enkelen van mijn oorbellen en kettingen laten zien. Ik laat niet alles zien omdat dit dan een te lang artikel zou worden. Ik ga er dan ook niet te veel woorden bij gebruiken. Veel plezier!

DSC_0618

Deze oorbellen heb ik al ontzettend lang en ik kan me dus ook niet meer herinneren van waar ik deze gehaald heb. Ik draag ze niet meer zo heel veel, maar af en toe grijp ik er toch nog eens naar.

DSC_0619

Deze oorbellen zijn best wel versleten, maar ooh, wat draag ik ze toch graag. Naast eendjes vind ik ook vlinders geweldige diertjes. Ze passen trouwens ook goed bij een T-shirt die ik in mijn kast heb hangen :-)

DSC_0621

Deze oorbellen komen van de C&A. Toen ik ze kocht vond ik ze prachtig en ik vind het nog steeds mooie oorbellen. Ze wegen alleen veel te veel om lang in te houden. De oorbellen zijn best wel dik gemaakt en mijn oren zien dus af wanneer ik deze in doe.

DSC_0630

Deze oorbellen kreeg ik van mijn tante en nonkel toen ze vroegen of ik meter wilde worden van hun dochtertje (nee, ik wist toen nog niet dat het een meisje ging zijn). Deze oorbellen hebben dus ook een emotionele waarde voor mij en daarnaast vind ik ze super leuk!

DSC_0637

Dit paar heb ik een paar jaar geleden samen met een vriendin gekocht in de Veritas. Telkens als ik deze oorbellen draag doet me dat aan onze leuke momenten samen denken.

DSC_0640

Ja, ik heb best veel oorbellen gekregen, want ook dit paar kreeg ik cadeau, maar dan van een vriendin voor mijn verjaardag. De slotjes vind ik super handig omdat ze goed blijven zitten en ook de oorbellen zelf vind ik mooi.

 

DSC_0643

Dan nu nog even twee kettingen. Deze ketting heb ik nog maar een maandje en ik vind hem helemaal geweldig. Hij heeft een gouden kleur en past echt bij heel veel bij. Hij heeft een korte lengte en eindigt dus in de hals.

DSC_0645

Deze ketting is een stuk langer dan de vorige en komt ongeveer tot aan het middenrif. Ik vind het een hele leuke ketting en het kan een saaie outfit een stuk vrolijker maken.

Dit waren al mijn meest gedragen sieraden. Wat is jouw favoriete soort accessoire?

 

 

 

 

2 gedachtes over “Mijn meest gedragen sieraden

Geef een reactie

