Studiereis Kent

kent-landscape

Vandaag is het zover! Ik vertrek voor 5 dagen naar Kent, een stadje in Engeland. Vijf dagen de cultuur opsnuiven, gebouwen bezoeken en leven in een Engels gezin. Spannend! Ik ben nog nooit met school naar het buitenland geweest, eigenlijk ben ik nog maar enkel met mijn gezin buiten België geweest. Het is dus best wel raar om zo ver weg te gaan een weekje. Naast dat ik met mijn klas weg ben, slaap ik ook nog eens bij onbekende mensen thuis die een week voor mij gaan zorgen. Het is iets wat ik me niet kan voorstellen, maar waar ik ergens toch wel naar uit kijk. Ik ben benieuwd hoe de mensen daar leven en hoe zij reageren wanneer ze drie jongeren in hun midden hebben. Wanneer ik terug ben, hoop ik voor jullie een heleboel foto’s klaar te hebben!

Tot volgende week!

Lore

ps: niet getreurd, donderdag komt er ook nog een artikel online! :)

Geef een reactie

