De opschrijfboekjes van Hema

DSC_0625

Zoals jullie weten ben ik dol op schrijven en logisch dus ook dat ik dan ook van alles hou dat hiermee te maken heeft. Hema heeft al altijd leuke spulletjes gehad met leuke printjes en tekeningetjes. Nu vond ik het echter leuk om eens back to basis te gaan. Vandaag laat ik jullie mijn aankoop zien van Hema! DSC_0619

Zoals je kan zien zijn het drie simpele kartonnen notitieboekjes en ik vind ze leuk! Ze zijn super simpel waardoor je gewoon de vrije loop kan gaan hiermee. Je kan ze zo laten, maar je kan ze ook versieren. Super creatief dus!

DSC_0631

De binnenkant van het boekje is simpel gelinieerd en is dus zeer handig om kleine, losse notities te nemen. Ik heb ervoor gekozen één boekje voor mijn blog te gebruiken. Om dat boekje te kunnen onderscheiden van de andere twee heb ik er in het midden een roos hartje op gekleefd. Zo kan ik het gemakkelijk herkennen. :)

DSC_0634

Wat vinden jullie van de notitieboekjes van Hema?

2 gedachtes over “De opschrijfboekjes van Hema

  1. Hey Lore, ik volg je blog nu al een tijdje, en wauw wat schijf jij mooi! Je artikels zijn voor mij echt een ontspanning om te lezen! Doe vooral zo verder!!x

Geef een reactie

