Morning talk – Tussenloortje #2

Tussenloortje 2

Goeiemorgen! Het is weer een tijdje geleden dat ik schreef en ondertussen is er best wel veel gebeurd in mijn leven. Lees snel verder!

DSC_0708

Allereerst ben ik van 20 tot en met 24 oktober naar Kent geweest. Het was een koude reis, met hele mooie plekjes die we bezocht hebben en hele lange busritten. We hebben onder andere Londen, Canterbury en Ashford bezocht.

PicMonkey Collage

Na deze week had ik een weekje vakantie. UITSLAPEN! Ja, dat ging er in mijn hoofd om. Ik was zo moe van de reis dat ik wel wat rust kon gebruiken. Die rust heb ik dan ook genomen. Naast het uitrusten heb ik natuurlijk ook nog wat andere dingen gedaan. Allereerst ben ik twee keer naar de film geweest. Allereerst naar ‘The Maze Runner’ en daarna naar ‘If I stay’. Tot slot heb ik nog wat leuke dingen gedaan met een vriend en met mijn broer. Voor de rest heb ik gewoon heerlijk vakantie genomen.

Na dat weekje vakantie moest ik weer naar school… Wat voor een week was dit? Zoveel werk had ik nog nooit gehad in één week. Ik had elke avond werk tot 11 uur ’s avonds en kon gewoon een hele week geen rust vinden in mijn hoofd. Gelukkig is het nu weekend en heb ik nu vier dagen om even te bekomen. Het is zoals jullie weten dinsdag 11 november en mijn school maakt op maandag de brug. HEERLIJK!

Nu is het tijd om uit mijn bedje te komen en aan mijn dagje te beginnen!

x

Geef een reactie

