Een nieuw jaar, een nieuwe start?

1552132Ik had het al gemeld op nieuwjaarsdag. Vandaag vertel ik hoe mijn 2015 er zal uitzien. Huh? Ik kan toch nog niet weten hoe het allemaal zal lopen? Nee, dat is waar. Ik wil jullie gewoon vertellen wat ik in 2015 van plan ben met mijn blog.Het voorbije jaar heb ik gemerkt dat drie artikelen per week me niet lukken en ik denk dat het dit jaar niet zal beteren. Daarom heb ik besloten om elke week één artikel online te zetten en wanneer het lukt een tweede. Het artikel dat sowieso online komt is elke maandag en een extra artikel zou dan eventueel op donderdag zijn. Ik ben er wel over aan het nadenken om een eigen domein aan te vragen. Dit zou me niet veel geld kosten en het is toch echt wel een motivatieboost om een eigen plekje internet te hebben zonder de ‘wordpress.com’ erachter. Ik weet nog niet zeker wanneer dit zal zijn omdat ik ook nog niet zeker weet of ik het wel ga doen. Het is best ingewikkeld en ik wil het eerst allemaal een beetje snappen voor dat ik iets betaal. Wanneer het toch zo ver zou zijn laat ik jullie het onmiddellijk weten.

Of toch niet?

Is 2015 toch geen nieuw begin? Op vlak van school en studeren is het jaar 2015 voor mij heel erg dubbel. Het is het jaar waarop ik afstudeer in het middelbaar en het is het einde van mijn kinderjaren (volgens de psychologie ben ik al een jong-volwassene, hangt er vanaf welke cursus je neemt). Langs de andere kant is 2015 dus een begin van het hoger onderwijs. Ik ga een studie kiezen aan de hoge school, ik moet niet meer elke dag van half 9 tot 4 op de schoolbanken zitten en ik word steeds meer zelfstandig omdat ik op kot ga. Ik word dit jaar 18. Ik word volgens de wet een volwassene. Wil ik dat wel? Ben ik daar wel klaar voor? Heel veel vragen en weinig antwoorden. Gelukkig heb ik nog tot 4 augustus om daarover na te denken. :)

Wat ben jij allemaal van plan in 2015?

2 gedachtes over “Een nieuw jaar, een nieuwe start?

  1. Wat leuk dat je over een eigen domein nadenkt! Ik hoop dat je in 2015 antwoord krijgt op al je vragen en dat het een gezond en gelukkig jaar voor je wordt!

Geef een reactie

