My presents

Oké, ik ben hier misschien een beetje laat mee, maar toen ik alle andere bloggers dit zag delen, leek het me toch wel leuk om mijn cadeautjes ook te laten zien. Wat misschien eerst nog wel leuk is om te vertellen is dat ik thuis geen cadeautjes krijg met Kerstmis. Het is van jongs af aan al een gewoonte om de cadeautjes met Nieuwjaar uit te delen. Dat komt omdat we dit altijd deden na we onze nieuwjaarsbrief hadden voorgelezen. Deze gewoonte is er gewoon in blijven zitten. IMG_0558

Allereerst kreeg ik dit kaartje met een lieve tekst. In mijn vrienden- en familiekring wordt dit niet door iedereen gedaan, een kaartje sturen, maar ik vind het toch altijd wel leuk wanneer ik er toch eentje krijg van iemand, zeker als het van iemand is die ik goed ken. Hier was ik dus al heel erg blij mee. Bij dit kaartje kreeg ik ook heel erg veel theelichtjes. Dit had ik eens laten ‘vallen’ onder het jaar en voor ik het wist stond er een doosje vol voor mijn neus. Jeej!

IMG_0551

Ik weet nooit zo goed wat ik aan mensen moet vragen als cadeautje dus vroeg ik maar een cadeaubon van een of andere winkel. Dan kon ik daarna nog zelf beslissen wat ik hier zou kopen. Ik kreeg er een van de bodyshop en daar was ik heel blij mee. De zaterdag erop ben ik dan ook naar de bodyshop gegaan om daar al enkele productjes in te slagen.

IMG_0567

In de bodyshop ruikt het altijd heerlijk en ik wist niet goed wat ik moest kiezen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een setje te kopen, zodat alle producten samen gebruikt zouden kunnen worden. Ik zou namelijk nooit drie grote bodybutters kopen als ik weet dat het super lang duurt om één pot op te krijgen. Ik koos voor de -early-harvest raspberry shower gel-. Deze ruikt heerlijk naar framboosjes.

IMG_0576

Zoals ik al schreef wilde ik graag een setje kopen, dus besloot ik om ook de bodybutter in de heur Framboos te nemen. Het was trouwens ook sale en alles was dus voor de helft van de prijs. Anders vind ik deze bodybutters best prijzig.

IMG_0570

IMG_0573

Tot slot kocht ik ook nog deze bodyscrub in de geur framboos. Wat ruikt dat spul lekker zeg! En je huid voelt echt heel zacht wanneer je dit gebruikt hebt. Ik had hiervoor namelijk nog nooit een bodyscrub gebruikt. Ik was er niet zo mee gekend. Ik vind hem fijn! Op naar de andere cadeautjes die ik gekregen heb!

IMG_0532

IMG_0540

Toen ik hoorde dat deze bijbel uit kwam, wilde ik hem gelijk heel graag hebben, maar wanneer je mijn blog al langer volgt, weet je dat ik nog niet zo lang geleden een andere bijbel cadeau heb gekregen, de jongerenbijbel. Toen ik hoorde dat ik hem zou krijgen voor Nieuwjaar was ik heel erg blij. Ik vind het namelijk leuk om teksten te vergelijken in verschillende vertalingen.

IMG_0543

IMG_0333

Tot slot kreeg ik dinsdag nog een cadeautje. Het was eerder een ‘zomaarcadeautje, omdat ik je graag heb’, maar daarom vond ik het niet minder leuk om het met jullie te delen. Ik kreeg een nieuwe brillendoos! Ik heb sinds vorige week een nieuwe bril, maar heb daarvoor nooit een brillendoos echt gebruikt. Enkel wanneer ik mijn zonnebril even wilde opzetten. Ik heb besloten dat ik deze brillendoos toch meer ga gebruiken omdat zo de kans kleiner is dat er snel krassen komen op mijn bril wanneer ik hem op mijn nachtkastje leg tijdens het slapen. Er komen minder snel stofdeeltjes op en wanneer de bril valt is hij beschermt.

Wat vinden jullie mijn tofste cadeau? Wat was jouw favoriete cadeautje dat je hebt gekregen?   

Tot maandag!

2 gedachtes over “My presents

    • Hey Eline, hij komt van Antwerpen uit ‘Akotee’. Dat is een winkel in één van de zijstraatjes. Ze hebben ook een webshop. Tik het gewoon in google en dan kom je er wel :) Ik heb de brillendoos daar wel niet kunnen vinden, maar ze hebben nog vele andere leuke spulletjes :)

Geef een reactie

