I’m sick…

Hallo lieve mensen!

Ik lig hier in mijn bedje met m’n laptop op schoot. Ik ben ziek :( Ik was eigenlijk al een hele week verkouden, maar sinds zaterdag kwam er ook koorts bij kijken. Toen hebben mama en ik besloten dat het beter zou zijn om toch maar even langs de dokter te gaan. Gelukkig dat we dat gedaan hebben, want anders hadden we niet de juiste medicatie voor me gehad. Ik heb een bacteriële infectie. Ik kan niet goed uitleggen wat het is. Ik weet alleen dat het op mijn longen zit en in mijn keel. Ik wilde voor jullie een ‘volwaardig’ artikeltje typen, maar aangezien ik me niet zo best voel, heb ik dat niet kunnen doen. Hopelijk begrijpen jullie dit :)

x

2 gedachtes over “I’m sick…

Geef een reactie

