Fotografie #1

IMG_0731

Sinds een tijdje heb ik een spiegelreflexcamera en daar ben ik heel erg blij mee. In de zomervakantie ben ik op kamp geweest en daar heb ik een week lang met zo’n groot ding mogen rondlopen. Dat vond ik helemaal geweldig en ik kreeg ook complimenten dat anderen mijn foto’s mooi vonden. Stiekem wilde ik al langer een goede camera, maar we weten allemaal dat daar ook een prijskaartje aan vast hangt. Ik was voor de vakantie al aan het sparen en sinds het begin van de maand heb ik hem kunnen kopen. Het leek me wel leuk om enkele foto’s met jullie te delen en dit ook om de zoveel tijd opnieuw te doen.

IMG_0067

Deze foto nam ik toen onze kerstboom er nog stond. Omdat we weinig plaats hebben, staat er bij ons een kleine kerstboom in een grote pot. Ik had de lichtjes daar omheen gewikkeld omdat er anders te veel lichtjes in de boom hingen. Ik vond het een leuk effect! :)

IMG_0073

Dit was een van onze kerstballen. Op deze foto was ik best wel trots omdat ik hem zelf had scherp gesteld en dat vind ik best moeilijk om te doen.

IMG_0147

Deze foto was daar ook een oefening op voor mij. De druppels scherp maken en niet de auto. Het is me gelukt!

IMG_0295

IMG_0344

IMG_0448

IMG_0629

Dit zijn nog wat andere foto’s die ik maakte. De eerste foto had ik ook op instagram geplaatst en die viel duidelijk in de smaak :) De foto met de sjaaltjes vind ik ook erg leuk. Ik ga ongeveer 10 jaar op kamp met dezelfde organisatie en hierdoor heb ik erg veel sjaaltjes in mijn bezit. Ik had mijn camera op zwart-wit gezet en vond deze foto erg leuk! :)

IMG_0689

Als je houdt van vogels, zal je dit waarschijnlijk een mooie foto vinden. Deze foto nam ik met mijn grote lens. Mijn ouders bleven maar vragen of ik een foto wilde maken van de vogeltjes in onze tuin. Bij deze is dat ook weer gebeurd en ik ben blij met het resultaat. :)

IMG_0745

IMG_0746

Tot slot dan ook nog deze twee foto’s. Die tweede foto had ik niet gepland, maar ik vond hem toch wel cool toen ik mijn foto’s terug keek. Die vleugeltjes met al die aparte veertjes! I love it!

Wat vind jij van deze foto’s?

x

3 gedachtes over “Fotografie #1

Geef een reactie

