Terug in de tijd

campfire

Dit wil ik vaker doen! Vlak voor ik ga slapen even mijn laptop op schoot nemen en een artikeltje typen voor jullie. Vandaag is het woensdag en had ik een rustige dag op school. Ik heb namelijk helemaal geen les gehad. Ik had twee uur studie voor het vak sociale wetenschappen en voor lichamelijke opvoeding was het buiten te koud. Er was ook geen sporthal meer vrij voor ons dus hebben we nog twee uur studie gehad en toen was de dag om. Wat ik gedaan heb? Gestudeerd voor natuurwetenschappen! Voor de vakantie wilde het allemaal heel goed lukken, maar sinds januari lukt het me gewoon niet meer om goed te leren voor een test. Volgens mij ligt het aan de leerstof die ik nu zie. Die is heel ingewikkeld en je kan het enkel vanbuiten leren. Daar ben ik normaal niet slecht in, maar wel als ik een schema moet leren. Geef mij maar doorlopende teksten. 

Daarstraks was ik wat aan het scrollen naar oudere berichten op mijn blog en toen besefte ik me dat ik terug meer columns wil schrijven. Ik heb er enkele geschreven die ik nu nog steeds leuk vind. Die over vriendschap en happiness vind ik nog steeds leuk om terug te lezen. Ook omdat ik toen nog niet lang bezig was met het blogwereldje. Ik hoop gewoon dat ik dit jaar terug meer mag bezig zijn met dat concept want ik vond het altijd wel leuk om te doen. Ik vind het alleen iets moeilijker om de onderwerpen te bedenken waarover ik moet schrijven. Als jullie ideeën hebben mogen jullie me dat zeker laten weten! :)

Ik ga slapen want ook al heb ik morgen maar 4 uur les (waarvan 3 uur hetzelfde vak en 2 uur daarvan vlak achter elkaar), mijn nachtrust heb ik nodig.

Dankjewel om mijn blog allemaal te lezen en hem te waarderen! Dat doet me goed! :)

x

BRON FOTO

Geef een reactie

