February is here!

Januari is voorbij, nee niet gevlogen! Normaal vind ik dat een maand altijd heel snel passeert, maar dit keer was ik me echt bewust van elke dag. Heel vreemd, maar niet negatief! :) Sinds 2015 wil ik wat meer bezig zijn met het uitgeven van geld en hoe ik dit goed kan beperken. Ik ben iemand die geen briefje van 20 in haar portefeuille kan houden. Het is precies of dat het dan op MOET. Ook al moet dat helemaal niet. Door de kasbonnetjes van elke maand bij te houden, weet ik precies hoeveel ik uitgeef of uitspaar en ga ik er bewuster mee om. Dit is een tip als je zelf ook zoals mij bent. 

Het is druk op school, niet normaal! In februari gaat het er volgens mij ook niet op beteren. Leerkrachten beginnen weer te smijten met taken en toetsen en wij moeten maar zien dat we het allemaal gedaan krijgen. Zo typisch! Vanaf vandaag begin ik ook met mijn theorielessen voor de auto. Enigszins vind ik het leuk om er eindelijk aan te beginnen, maar ik moet wel elke maandag tot half 7 op school blijven en dat is toch wel erg lang. Gelukkig ga ik het overleven! …hoop ik!

wallpaper-february13

Zoals ik jullie al vertelde wil ik me meer bezig gaan houden met het schrijven van columns, alleen is dit iets moeilijker als ik verwacht had. Het is namelijk zo dat door de drukte van school, mijn blog er soms wat onder door schiet en ik ben me daar bewust van maar kan hier niet altijd verandering in brengen. School zal altijd voor gaan op mijn blog, ook al zou ik het liever anders willen. Als jullie onderwerpen hebben waar jullie een artikel over willen zien, laat het me weten in de comments hier beneden! :)

In februari ga ik jullie ook beginnen meenemen in een belangrijke stap van mijn leven. Enkelingen zullen weten waarover ik het nu heb. Mensen die me niet persoonlijk kennen, zullen nu veel vraagtekens hebben. Jullie horen er snel meer over! :)

Knuffel!

LINK FOTO

Geef een reactie

