Mijn liefde voor koffie, slagroom en m&m’s

Hey allemaal! Deze week heb ik voor jullie een artikel waarin ik drie dingen deel waar ik heel veel van hou als het aankomt op eten/drinken. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder! :)

IMG_1027

Allereerst: koffie! Koffie! KOFFIE! :) Vroeger dronk ik het iedere dag. De standaard koffie uit het koffiezetapparaat. Na vele jaren kochten we een senseotoestel. Er ging een nieuwe wereld van koffie voor me open. Senseo is bij ons thuis echt dessertkoffie dus we drinken het enkel ’s middags na het eten. Als er die dag geen koffie gezet is uit het gewone apparaat durf ik het ’s avonds nog wel eens drinken rond een uur of zeven. Later moet ik het niet riskeren want dan zit ik om 2 uur ’s nachts klaar wakker in bed. :)

IMG_1032

Zoals ik al zei dronk ik het vroeger elke dag. Nu is dat echt een stuk minder omdat ik weet dat het niet echt goed voor me is. (Vroeger dronk ik trouwens koffie-verkeerd, een heel klein beetje koffie en al de rest melk, anders mocht het niet van mijn ouders). Het is gewoon iets waar ik af en toe van kan genieten en wanneer ik me echt heel moe voel ’s middags, zorgt het ervoor dat ik me in de namiddag toch wat fitter voel.

slagroom 2

Mijn tweede liefde: slagroom! I love it! Die structuur, die kleur, die smaak! :D Ik eet het eigenlijk niet zo graag bij anderen dingen. Het liefst spuit ik zo’n hele bus leeg in mijn mond (of smeer ik het op iemand zijn gezicht ;)). Als ik een ijsje eet en er is slagroom in huis dan heb ik heel veel slagroom en een beetje ijs in verhouding dan toch, want ik kan best veel ijs naar binnen werken.

IMG_1019

Tot slot, misschien wel de nummer één van de drie: m&m’s. Ja, ik zeg expres de merknaam want er is naar mijn mening echt wel een verschil tussen m&m’s en smarties en dan bedoel ik niet enkel het verschil in prijs. Het zijn kleine ronde, kleurrijke bolletjes gevuld met chocolade en ze maken me gewoon blij. Ik kan je wel aanraden om ze altijd in kleine porties te eten want anders kan je zomaar buikpijn krijgen. Of niet soms? :)

Ik ben echt te blij met mijn m&m’s :)

Ik eet/drink bovenstaande dingen niet dagelijks en vooral bij slagroom gaan er lange periodes voorbij waarin ik gewoon geen slagroom of m&m’s eet. Het zijn kleine verwennerijen die ik af en toe een keertje eet, en daar dan gewoon ook even van geniet. Want geef toe: dat moeten we toch kunnen eh. Genieten van lekkere tussendoortjes.

Wat is jouw favoriet van bovenstaande? Laat het me weten in de comments!

Geef een reactie

