TAG| Mijn leven in 20 vragen

Het is een tijdje geleden dat ik nog eens een tag deed en ik vind het zelf echt super leuk om deze vragen te beantwoorden en deze dan te delen met jullie. Hierdoor leren jullie mij toch altijd wat beter kennen. 

IMG_1056
  • Wat is je lievelingskleur? Mijn lievelingskleur is door de jaren heen al verschillende keren veranderd omdat ik gewoon heel veel kleuren mooi vind. Sowieso zijn de kleuren van mijn kamer, mijn favorieten, maar ook oranje en turquoise mogen mee in dit rijtje.
  • Wat is je favoriete cijfer? 4. Ik ben jarig op 4 augustus, het is een even getal, voor veel dingen is het altijd handig om met 4 te zijn, … 4 :)
  • Wat is je droomcarrière? Logopediste worden in een revalidatiecentrum en deze droom ga ik volgend jaar beginnen uitwerken.
??????????????????
  • Waar zou je op jezelf willen wonen? Aan de rand van een grote stad zoals Antwerpen.
  • Wat is je favoriete manier om te reizen? Met het vliegtuig naar een tropisch eiland. Zon, zee, strand en mooie, kleine dorpjes om in rond te wandelen.
IMG_0295
  • Wat doe je in je vrije tijd? Muziek spelen, uitrusten, afspreken met vrienden, ‘chillen’ met mijn broer, …
  • Wat zijn je favoriete kledingwinkels? H&M, JBC en NEW LOOK
  • Naar welk concert zou je graag gaan? Ik ben eigenlijk niet echt fan van een bepaalde zanger/zangeres/groep, maar ik wil sowieso ooit wel eens naar EEN concert gaan. Specifieker kan ik daar momenteel niet in zijn.
  • Wat is je favoriete thee smaak? Groene citrus thee van Lipton. Mmmh… die smaak is zo heerlijk met een citroentje en een beetje suiker.
IMG_1070
  • Verzamel je iets? Neen dat doe ik niet, maar ik heb een klein vermoeden dat ik over enkele jaren een aardige collectie aan strikjes ga hebben.
IMG_1063
  • Je slaapt niet zonder… Drie kussens, twee dekens en een knuffel! :D Ja, het is erg gesteld met mij. Zonder deze zes dingen kom ik niet in slaap. Vraag me niet hoe dat komt.
  • Als je een miljoen zou krijgen, helemaal voor je alleen, wat zou je dan doen? Waarschijnlijk zou ik een groot deel sparen voor een huis, een auto,.. maar een grote som geld aan een goed doel geven lijkt me ook wel wat. Ik weet niet welk goed doel het dan zou zijn, maar ik denk dat er keuze genoeg is.
  • Wat is je favoriete make-up merk? Oei, dat heb ik eigenlijk niet. Ik draag echt een minimum aan make-up dus ik denk niet dat ik hier echt een mening over kan hebben. Vraag dit maar aan de beautybloggers.
  • Wat is je favoriete seizoen? De zomer. Allereerst omdat het dan geen school is, gewoon vrijheid zonder al te veel verplichtingen. Daarnaast ben ik ook jarig in augustus en momenteel vind ik dat nog steeds leuk omdat dat de enige dag is waarop ik het niet erg vind dat ik in de belangstelling sta :). Tot slot ga ik in de vakantie ook altijd op verschillende kampen en dan zie ik gewoon heel veel leuke mensen terug.
  • Slaap je met de deur open of dicht? Sinds mijn twaalfde slaap ik met mijn deur dicht. Ik had het idee dat ik dan meer privacy had, wat ook zo was en voelde me daar gewoon beter bij. In het begin vond ik dat best moeilijk omdat ik nogal bang ben in het donker, maar nu heb ik een lampje dat altijd een heel klein beetje licht geeft waardoor ik zonder probleem met mijn deur toe slaap. Zijn er nog mensen bang in het donker?
IMG_1019
  • Wat eet je het liefst? Boontjes met rijst en balletjes in tomatensaus of zelfgemaakte lasagne of slagroom en smarties, … :D
af1
  • Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik zocht iets om dingen van mij af te schrijven, leuke dingen en minder leuke dingen. Iets waar ik me goed bij voelde, een plekje waar ik mijzelf kan zijn zonder dat anderen daar iets van zeggen. En ik denk dat ik daarin geslaagd ben. :)
  • Heb je een abonnement op een tijdschrift? Neen, wij ontvangen hier thuis geen kranten en geen tijdschriften. Als we iets willen lezen zoeken we het op via internet. Daarnaast vind ik dat er niet echt nuttige info staat in de standaard tijdschriften.
 
So-Cosy-puppies-9726195-1920-1200
  • Wat deed je gisteravond om 12 uur? Oei, ik weet niet of ik durf te antwoorden op deze vraag. Gisteren was het zaterdag. Mijn zus kon moeilijk in slaap geraken en had verschillende huilbuien achter elkaar waardoor het geen zin had om te gaan slapen. Ik heb dus nog tot half 1 beneden gezeten. Daarna ben ik wel direct gaan slapen.
  • Wat is je favoriete parfum? Ik heb nooit veel parfum gedragen. Sinds kort heb ik er een gekocht in de body shop. ‘Smokey Poppy’, ik vind het parfum heerlijk ruiken en ik draag hem met heel veel liefde.

Dit waren de vragen. Ik hoop dat je het leuk vond! :)

x

Geef een reactie

