My opinion | Een vraag per dag

IMG_1370

Hallo allemaal! Vandaag wil ik het hebben over een heel leuk boekje dat ik cadeau gaf aan een vriendin. Voordat ik het haar gaf had ik er nog even wat foto’s van gemaakt zodat ik het ook met jullie kon delen.

IMG_1363

Het boekje heeft een hele simpele naam, maar het geeft wel duidelijk weer wat je kan verwachten. “Een vraag per dag”, zo is het ook effectief als je het boekje open doet. Alle dagen staan erin en er staat telkens een andere vraag bij die je kan beantwoorden.

IMG_1406

Dit is de achterkant van het boekje. Hier wordt het principe beschreven van de 5 jaar. Dat vond ik het leukste eraan. Je kan het boekje vijf jaar lang gebruiken en na die 5 jaar zou je dan elke dag kunnen teruglezen wat je die 5 jaar geschreven hebt. Je zou dan kunnen zien hoe hard je veranderd bent. Het geeft natuurlijk niet een heel groot beeld, maar soms kunnen zo’n kleine vragen het juist leuker maken om te zien of je nog steeds dezelfde bent of niet.

IMG_1393

Hier kan je zien hoe zo’n pagina eruit ziet. Heel simpel, maar toch met enkele kleine details. Op sommige pagina’s hebben ook de randen van het boekje mooie details, wat het allemaal toch wat leuker maakt en ook de vlindertjes zie je meerdere keren verschijnen. Om jullie een idee te geven van de soorten vragen in het boekje, heb ik er hieronder enkele opgesomt.

IMG_1390

IMG_1388

IMG_1386

IMG_1385

 

IMG_1364

Om het cadeautje compleet te maken deed ik er nog een kaartje bij met aan de binnenkant een lief hartje. Ik geef graag cadeautjes, maar als ik er één geef hoort er naar mijn mening ook nog een kaartje bij.

Ik vind het een ontzettend leuk boekje en het meisje aan wie ik het cadeau gaf was er ook heel erg blij mee. Het is eens wat anders dan een tas of een leeg schriftje. :)

Het boekje is onder andere te koop bij Standaard Boekhandel.

4 gedachtes over “My opinion | Een vraag per dag

Geef een reactie

