TAG | Liebster award

Ik ben genomineerd voor de ‘Liebster Award’. Eerst en vooral, wat is de Liebster Award? Het is een Award voor kleine blogs. Hierdoor worden ze wat meer onder de aandacht gebracht en zo worden ze even in de spotlights gezet. Ik werd genomineerd door Nadine. Haar blog moet je ook zeker eens bezoeken. Nadine heeft 11 vragen voor me bedacht en nu is het de bedoeling dat ik deze ga beantwoorden. Op het einde mag ik dan 11 andere blogs nomineren die mijn vragen moeten beantwoorden. Let’s go!

IMG_1063

1. Wat is het leukste wat je vandaag hebt gedaan?
Vandaag is het maandag en dat wil voor mij zeggen dat het weer tijd was om naar school te gaan. Ik had een hele lange dag van half 9 tot half 7 en hierdoor was het een vermoeiende dag. Ik denk dat daarom mijn favoriete moment van deze dag was om thuis te komen en lekker warm onder mijn deken te kruipen in bed.

2. Wat voor studie doe je, heb je gedaan of wil je gaan doen?
Momenteel volg ik de richting Technische en Sociale Wetenschappen. Voor de mensen die het niet kennen: het is een richting waar zowel wetenschappen (fysica, chemie en biologie) als sociale vaardigheden en vakken aangeleerd worden. Dit is wel heel kort samengevat. :) De richting die ik volgend jaar wil gaan doen is Logopedie & audiologie! Dat lijkt mij zo interessant!

3. Kijk je series en zo ja, welke?
Ja, ik ben een trouwe kijker van Thuis en Familie, maar ik vind het niet erg om eens een aflevering te missen. Er zijn namelijk nog andere dingen belangrijk in dit leven ;).

IMG_0295

4. Speel je een instrument?
Ik speel zelfs twee instrumenten. Ik zit sinds de lagere school op de muziekacademie en doe nu mijn negende jaar dwarsfluit. Dit jaar studeer ik af :) Piano doe ik nu mijn vierde jaar, maar hiermee ga ik stoppen omdat ik volgend jaar met hogere studies begin en dat zou niet meer te combineren zijn.

5. Wat voor nagellak draag je nu op je vinger- en teennagels?
Momenteel heb ik geen nagellak op mijn nagels. Dat komt omdat ik in mijn richting om de week koken heb en daarvoor mag je absoluut niets op je nagels hebben. Ik vind het lastig als ik dat er telkens weer moet afhalen.

6. Wat voor telefoon heb je?
Ik heb een Sony Xperia SP. :)

7. Hoeveel blogs volg je op bloglovin’?
Wel, ik vind bloglovin’ helemaal niet zo fijn om mee te werken. Daarom slaag ik alle blogs die ik volg op in favorieten en regelmatig scrol ik daar dan door. Ik volg redelijk wat blogs en op bloglovin’ een stuk of tien. Dat is dus niet zoveel.

8. Welk liedje heb je als laatst geluisterd?
Cheerleader van OMI

IMG_1262

9. Wat is de laatste foto die je op Instagram zette nu je dit artikel aan het schrijven bent?
Dat is deze foto van een antieke roltrap in Antwerpen. Deze werkt nog steeds wanneer je de voetgangerstunnel onder de Schelde wil doorwandelen. Ik vond hem best fotogeniek. :)

10. Hoeveel potjes nagellak heb je?
Zoals ik dus al zei draag ik niet zoveel nagellak dus ik heb ook niet zoveel. Ik denk dat ik een stuk of 10 potjes heb.

11. Wat zou je ooit met je haar willen doen?
Ooit wil ik tegen de kapper zeggen: doe er mee wat je wil, doe wat jij denkt dat bij me past, maar die natuurlijke haarkleur moet wel behouden blijven. Daar ben ik namelijk best tevreden over. :)

Zo dit waren alle vragen! Nu is het tijd dat ik 11 mensen nomineer en aan deze mensen 11 vragen stel.

Dit zijn de vragen:
1. Hoelang blog je al en wat was je motivatie om ermee te beginnen?
2. Wat wil je bereiken met je blog?
3. Wat doe je naast bloggen? Welke andere hobby’s heb je?
4. Welke mensen uit je omgeving weten dat je blogt?
5. Wat zijn dingen die je nog heel graag zou willen doen in je leven?
6. Wie is voor jou het belangrijkst in je leven?
7. Wat is je favoriete avondsnack?
8. Wat lust je echt niet?
9. Wat wil je later doen als studie/job? Als je al een job hebt: denk je ooit te willen veranderen van job?
10.Heb je een kinderwens?
11.Loop je soms te hard van stapel of hou je alles gemakkelijk onder controle?

Nu is het voor mij tijd om 11 andere bloggers te zoeken en deze te nomineren. Binnenkort zie je ze verschijnen, hier op mijn blog!

x

Een gedachte over “TAG | Liebster award

Geef een reactie

