LEEF | Dans ~ lach ~ huil ~ bid ~ geniet

IMG_2004

Hallo allemaal!
Normaal gezien had ik vandaag voor jullie een ander artikeltje, maar er is iets misgelopen met de foto’s. Gelukkig heb ik er nog enkele kunnen redden waardoor ik alsnog een artikel voor jullie heb. Ik laat jullie een boekje zien dat gaat over geloof en jezelf opbouwen. Ik heb het gekregen voor mijn doop van mijn ouders. Het is een dik boek waar erg veel instaat dus ik laat jullie enkele random pagina’s zien om een idee te hebben wat je ervan kan verwachten. 

 

IMG_2006

Hier zie je een pagina uit het boekje, willekeurig gekozen. Zoals je kan zien is er vrij veel tekst. Als je dit boekje hebt moet je dus ook wel graag lezen, anders hou je het volgens mij niet vol om het volledig te doorlopen. Ikzelf lees niet graag echte boeken, maar voor dit heb ik het er wel voor over. Naast alle tekst is zijn er verschillende vraagjes die je kan oplossen. Ze hebben altijd een heel goed doel. Het helpt je ook veel met je eigen zelfkennis.

IMG_2007

Er is ook af en toe plaats voorzien voor wat extra notities. Dat vind ik persoonlijk heel erg handig omdat het soms wel leuk is om er zelf eens iets bij te schrijven wat in je opkomt.

IMG_2009

IMG_2010

Er zijn ook verschillende filmpjes die je kan bekijken. Hierbij zijn dan enkele vraagjes opgesteld om jezelf op te bouwen of om je aan het denken te zetten. Daarnaast vind je er ook knutseldingetjes in terug en dat vind ik heel erg leuk. Ik heb ook recepten zien terugkomen voor bijvoorbeeld heerlijke chocomelk. Dat ga ik zeker uitproberen :)

IMG_2011

IMG_2012

Doorheen het boek zijn er ook pagina’s met quotes op en leestips. Dit is erg handig wanneer je het moeilijk vindt om in je bijbel te lezen. Zo moet je zelf niet bepalen wat je leest en kom je toch meer uit de bijbel te weten. Het kan je helpen om uiteindelijk wel echt in de bijbel te lezen.

Met dit artikel heb ik jullie een idee gegeven van wat het boek inhoudt, maar geloof me, er is meer te beleven met dit boek. Het boek is trouwens geschikt voor jong-volwassenen. Voor sommige vragen ben ik dus nog net iets te jong wanneer het gaat over werk, maar voor de rest kan ik erg goed mee in het boek. Ik heb er nog niet zoveel in gedaan, maar ik vind het tot nu toe echt al een super leuk boekje! :)

HIER kan je het boek kopen. Lees ook zeker eens de comments van andere vrouwen eronder. Zij hebben het boek al doorlopen en delen hun ervaring eronder. Interessant om te lezen :)

Een gedachte over “LEEF | Dans ~ lach ~ huil ~ bid ~ geniet

Geef een reactie

