Over mijn rijbewijs, mooi weer en dopen

Ik ben een lange tijd afwezig geweest op mijn blog. In die tussentijd is er toch best wel wat gebeurd, daarom  is het vandaag even tijd voor een kleine update. 

IMG_1712

Eerst en vooral heb ik mijn voorlopig rijbewijs gehaald. Ik had slechts 2 fouten! :) Dat wil dus ook zeggen dat ik ondertussen ben begonnen met rijden. Ik vind het best wel moeilijk. Als ik alles samen moet doen, loopt het nog wel eens mis. Gelukkig rijd ik nu met de rijschool waardoor mijn instructrice kan ingrijpen zodat ik me enkel moet focussen op het sturen. Ik heb nu twee volle weken bijna elke dag les en daarna is het aan mij om zelf te blijven rijden zodat ik in augustus examen kan gaan doen en mijn rijbewijs heb. Spannend!

IMG_1606

De rede dat ik zo afwezig was is volgens mij door het slechte weer van maart. Ik hou echt niet van donkere wolken en gewoon in het algemeen somber weer. Ik heb verschillende keren geprobeerd een artikeltje voor jullie te typen, maar na 2 of 3 zinnen wist ik al niet meer hoe ik verder moest. Gelukkig was het de afgelopen paar dagen al veel beter weer, waardoor ik weer zin heb om dingen te doen. De zon geeft mij energie om allerlei dingen te doen. Hopelijk blijft het dus zo’n heerlijk weer!

IMG_1616

Tot slot is er nog wel iets anders heel belangrijk dat ik graag met jullie wil delen. Afgelopen zondag heb ik mij laten dopen. Hu? Wat? Laten dopen? Ja, inderdaad! Ik ben helemaal ondergedompeld. Ik ben niet de geschikte persoon om dit helemaal goed uit te kunnen leggen wat het juist is en wat de bedoeling ervan is, maar ik kan natuurlijk wel zeggen wat mijn gevoel erbij is. Ik heb me laten dopen om openbaar te getuigen dat ik Jezus wil volgen en wil laten zien dat ik Christen ben, zonder dat ik mij hiervoor schaam. Daarnaast wil ik de controle aan hierboven geven en dus niet zelf alles doen, want dan loopt het gegarandeerd mis :) Als je toch nog concreet hierover iets zou willen vragen mag je dat altijd hieronder in de comments doen of mij contacteren via duckshug@hotmail.com of via de contactpagina :)

x

Geef een reactie

